P&V Service, de serviceafdeling van de P&V Group, gaat verder onder de naam Cirqui

P&V Service, de serviceafdeling van de P&V Group, gaat verder onder de naam Cirqui

P&V Service, een gewaardeerd onderdeel van de P&V Group, maakt vandaag met trots bekend dat het bedrijf een ingrijpende transformatie ondergaat en verdergaat als Cirqui. Deze opmerkelijke verandering is niet alleen een nieuwe naam, maar markeert de evolutie naar een meer klantgerichte en gedigitaliseerde toekomst. Bart Van Herck, Business Unit Manager, licht de verandering toe.

In 2018 introduceerde de P&V Group een nieuwe afdeling: P&V Service. Na drie decennia pure bordenbouw zette P&V Service een nieuwe norm door service en onderhoud aan te bieden op bestaande borden. “Met een heel duidelijke focus: onderhoud, revamp, retrofit en busbar. En daarin de beste zijn”, aldus Bart. “We zijn uitgegroeid tot een team van 20, en krijgen het vertrouwen van heel wat mooie bedrijven. Nu is het tijd voor de volgende stap: nog meer op eigen benen staan.”

“Met Cirqui gaan we een stap verder in het personaliseren van onze diensten”, zegt Bart Van Herck. “Deze verandering biedt ons de vrijheid om te blijven professionaliseren, nog meer op maat van onze klanten. We behouden de expertise van de P&V Group, maar met een meer eigen karakter. Wat we doen, onderscheidt zich van andere bordenbouwers door onze unieke processen, communicatie en langetermijnsamenwerkingen.”

Bart Van Herck kondigt ook ambitieuze digitalisatieplannen aan: “In de komende maanden zullen we met Cirqui sterk investeren in digitalisatie. Rapportage, communicatie en werkvoorbereiding zullen sneller, efficiënter en klantvriendelijker worden. Alles moet voor onze klanten 100% inzichtelijk en transparant zijn, zodat ze op elk moment de controle behouden.”

Daarnaast zal Cirqui fysiek dichterbij klanten zijn, met twee strategische locaties in Kortrijk en Zwijndrecht. Hiermee wordt de reactietijd verkort en kunnen ze nog sneller ter plaatse zijn.

Tot slot benadrukt Bart Van Herck de adviserende rol van Cirqui: “We willen niet alleen zichtbare onderhoudswerken uitvoeren, maar ook proactief adviseren. Door onze kennis en knowhow willen we samen met onze klanten een strategisch plan opstellen voor de optimalisatie van zijn elektrische borden, zodat ze niet alleen het overzicht hebben, maar ook de zekerheid dat wij de theoretische planning naar de praktijk vertalen. 100% bedrijfszekerheid is hier het ultieme doel.”

Cirqui is klaar om een nieuw tijdperk van toegewijde dienstverlening in te luiden, waarin klantgerichtheid, transparantie en innovatie centraal staan.

Bezoek de website van Cirqui.